Korespondencja i rozmowy telefoniczne

Jaki jest cel kursu?

W trakcie kursu języka angielskiego o tematyce korespondencja i komunikacja telefoniczna, pracownicy biurowi i administracyjni nabywają następujące umiejętności:

  • umiejętność tworzenia i rozumienia korespondencji w języku angielskim;
  • umiejętności prowadzenia w języku angielskim rozmów telefonicznych;
  • umiejętność rozmawiania i pisania na tematy najczęściej poruszane w korespondencji i rozmowach handlowych;
  • poznają zwroty formalne i grzecznościowe stosowane w korespondencji handlowej oraz biznesowych rozmowach telefonicznych.

"Niezależnie od tego czy nawiązujesz nowe kontakty biznesowe lub też prowadzisz korespondencję związaną z realizowanym projektem, upewnij się, że wiadomości i dokumenty, wysyłane z Twojej firmy są sformułowane tak, aby jednocześnie były dobrą wizytówką Twojej firmy"

Kto może uczestniczyć w kursach?

W kursach języka angielskiego dla celów korespondencji i telefonowania mogą uczestniczyć osoby, które znają język angielski na poziomie minimum A2, tj. niższym średnio zaawansowanym.

"Nie marnuj całego dnia na pisanie e-maila w języku angielskim. Komunikuj się szybko i skutecznie bo w biznesie czas to pieniądz"

"Sukces w biznesie często zależy od właściwego wykorzystania informacji. Nie pozwól , aby coś Ci umknęło z powodu niezrozumienia  lub złej interpretacji wiadomości. Pomyłki bywają kosztowne"

Jakie poziomy obejmują kursy?

  • Pre-Intermediate (A2) - poziom niższy średnio zaawansowany;
  • Intermediate (B1) - poziom średnio zaawansowany;
  • Upper Intermediate (B2) - poziom wyższy średnio zaawansowany.

Kiedy odbywają się zajęcia?

  • Terminy i czas zajęć są ustalane z klientem.

Ile kosztują zajęcia?

Ilość kursantówJednostkaCena
1 osoba - kurs ogólny 60 min. 40 PLN 
1 osoba - kurs specjalistyczny 60 min. 50 PLN 
Liczba elementów: 2, ze strony: Cennik kursów, posortowane według: Ilość kursantów. Zobacz więcej »

Kontakt

"Zdolność człowieka do nauki nie obniża się wraz z wiekiem. Poza dysfunkcjami, które mają podłoże naturalne i są uzależnione od wieku, takie jak pogorszenie się słuchu i wzroku, wiek nie wpływa na możliwości akwizycji drugiego języka."

Wnioski z raportu Amerykańskiego Departamentu Edukacji