Jaki jest cel kursu?
Kursy języka angielskiego w biznesie, Business English, są kursami, podczas których kadra zarządzająca wyższego szczebla jednostek biznesu:
- nabywa umiejętności językowe pozwalające swobodnie komunikować się w języku angielskim w środowisku biznesu;
- poznaje struktury leksykalne oraz uczy się ich prawidłowej wymowy;
- poznaje i ćwiczy struktury gramatyczne stosowane w języku Business English pisanym i mówionym;
- zdobywa informacje o biznesie w krajach anglosaskich.
"Nie musisz znać języka angielskiego w ogóle, aby rozpocząć naukę języka Business English. Dopasujemy kurs do Twoich potrzeb i poziomu zaawansowania"
|
Kto może uczestniczyć w kursach?
Naukę języka angielskiego Business English o profilu ogólnym mogą rozpocząć osoby, na każdym poziomie zaawansowania, także osoby, które nigdy nie uczyły się języka angielskiego.
"Zwiększ zasięg działania swojej firmy. Komunikuj się swobodnie z kontrahentami i klientami na całym świecie. Zdobywaj nowe rynki i nowych klientów"
|
|
Nasze kursy językowe najlepiej opisują słowa Konosuke Matsushity, założyciela firmy Panasonic Corporation, który powiedział: "Nie sprzedawaj klientom towarów, które im się podobają. Sprzedawaj takie, z których będą mieli korzyść"
|
Jakie poziomy kursów oferujemy?
- Elementary (A1) - dla rozpoczynających naukę języka angielskiego i języka biznesowego;
- Pre-Intermediate (A2+) - poziom niższy średnio zaawansowany;
- Intermediate (B1+) - poziom średnio zaawansowany;
- Upper Intermediate (B2+) - poziom wyższy średnio zaawansowany;
- Advanced (C1-C2) - poziom zaawansowany.
Kiedy odbywają się zajęcia?
- Terminy i czas zajęć są ustalane z klientem.
Ile kosztują zajęcia?
Ilość kursantów | Jednostka | Cena |
1 osoba - kurs ogólny | 60 min. | 40 PLN | 1 osoba - kurs specjalistyczny | 60 min. | 50 PLN |
|
"Zdolność człowieka do nauki nie obniża się wraz z wiekiem. Poza dysfunkcjami, które mają podłoże naturalne i są uzależnione od wieku, takie jak pogorszenie się słuchu i wzroku, wiek nie wpływa na możliwości akwizycji drugiego języka."
Wnioski z raportu Amerykańskiego Departamentu Edukacji |
|
|