Jaki jest cel kursu?
W trakcie kursu języka angielskiego w negocjacjach i spotkaniach biznesowych kadry zarządzające organizacjami biznesowymi nabywają następujące umiejętności:
- praktyczne umiejętności językowe niezbędne do prowadzenia negocjacji w języku angielskim;
- praktyczne umiejętności komunikacyjne konieczne do prowadzenia rozmów podczas spotkań biznesowych;
- wiedzę teoretyczną z zakresu prowadzenia negocjacji, etapów negocjacji, strategii negocjacyjnych oraz organizacji spotkań biznesowych;
- poznają struktury leksykalne i gramatyczne, zwykle stosowane w rozmowach podczas formalnych spotkań biznesowych i negocjacji;
- uczą się prawidłowej wymowy wyrazów, zwrotów i zdań.
Kto może uczestniczyć w kursach?
Naukę języka angielskiego o tematyce negocjacje i spotkania handlowe mogą rozpocząć osoby, które znają język angielski na poziomie minimum A2, tj. niższym średnio zaawansowanym.
"Ucz się języka i jednocześnie poznawaj strategie i techniki negocjacyjne. Dowiedz się jak negocjować, aby wszystkie strony były usatysfakcjonowane rezultatem negocjacji. Negocjuj w języku angielskim swobodnie i pewnie. Twoja niedostateczna znajomość języka może być słabością, którą może umiejętnie wykorzystać druga strona"
|
| Jakie poziomy obejmują kursy?
- Pre-Intermediate (A2) - poziom niższy średnio zaawansowany;
- Intermediate (B1) - poziom średnio zaawansowany;
- Upper Intermediate (B2) - poziom wyższy średnio zaawansowany.
"Negocjacje to nic innego jak komunikacja, a język angielski uważa się za język biznesu. Zatem, aby skutecznie negocjować w biznesie, naucz się komunikować w języku angielskim"
|
Kiedy odbywają się zajęcia?
- Terminy i czas zajęć są ustalane z klientem.
Ile kosztują zajęcia?
Ilość kursantów | Jednostka | Cena |
1 osoba - kurs ogólny | 60 min. | 40 PLN | 1 osoba - kurs specjalistyczny | 60 min. | 50 PLN |
|
"Zdolność człowieka do nauki nie obniża się wraz z wiekiem. Poza dysfunkcjami, które mają podłoże naturalne i są uzależnione od wieku, takie jak pogorszenie się słuchu i wzroku, wiek nie wpływa na możliwości akwizycji drugiego języka."
Wnioski z raportu Amerykańskiego Departamentu Edukacji
|
|
|